Závodní lamelový diferenciál Titan Traction Master Ford Sierra 7" sintrak

Kód: LSDTTM4S
Neohodnoceno
37 099 Kč 30 660 Kč bez DPH
Do 10 pracovních dní
Samosvorný diferenciál pro závodní automobily

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Závodní LSD lamelový diferenciál Titan Traction Master Sierra 7" pro vozy Ford Sierra a všechny stavby s převzatým pohonným ústrojím.

       

Samosvorný diferenciál (samosvor, špéra) není jen zavařený dif pouličních závodníků. Pro závodní vůz je to zcela zásadní mechanická součástka, díky které se naprosto od základu promění chovní každého vozu. Ať už se jedná o diferenciál v zadokolce, předokolce nebo čtyřkolce, vždy dojde ke zlepšení trakce a celkovému zlepšení ovladatelnosti vozu. Pak už se s tím stačí naučit, ale na to je základ mít převídatelné auto, které vás případně podrží, když je třeba.

                    

Řada diferenciálů Titan Motorsport Traction Master s omezenou svorností byla vyvinuta tak, aby nabízela maximální výkon na závodních tratích, měla dlouhou životnost a skvěle čitelné jízdní vlastnosti. Díky možnostem výběru třecího materiálu Titan LSD vhodné pro různé aplikace.

          

  • Třecí desky - lamely

Třecí desky jsou jádrem všech lamelových LSD a jsou zodpovědné za omezení rozdílu rychlostí mezi oběma nápravami diferenciálu. Tradičně se v lamelových diferenciálech používají ocelové pláty, ale třecí vlastnosti oceli vedou k nežádoucím účinkům (zejména skřípání a zakusování) kvůli nelineárním třecím vlastnostem oceli. Pro eliminaci těchto nežádoucích vlastností (hluku a vibrací) nabízí Titan výběr ze dvou materiálů – Sintrak nebo Carbon XT.

                           

  

  • Sintrak Plates

Spojkové lamely Sintrak jsou vždy defaultní možností u diferenciálů Titan. Jejich vysoce kvalitní slinutý povrch umožňuje produkovat větší tření, než konvenční lamely. Tím je zaručen maximální přenos točivého momentu právě na kolo s vyšší trakcí. Zlepšené třecí vlastnosti oproti oceli také znamenají, že lamely spojky se plynule zamykají a odemykají, což snižuje hladinu hluku při nízkých otáčkách a zajišťuje hladký přenos točivého momentu mezi nápravami, čímž se omezuje ono skákavé blokování. Zvýšené tření generované materiálem také neguje potřebu významného předpětí, což snižuje opotřebení a eliminuje chvění při nízkých otáčkách.

           

  • Dostupné ramp angles

30/60

30/90

45/45

45/60

         

  • Dostupné předpětí

20 LBS

30 LBS

40 LBS

60 LBS

80 LBS

    

  • Příklad montáže

Nejčastěji jsou tyto diferenciály montovány do vozů Caterham nebo Westfield, přičemž na závodní využití je doporučeno užití právě lamel Sintrak s nastavením 30/90 - 40LBS.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz