Závodní lamelový diferenciál Titan Traction Master Ford Anglia sintrak

Kód: LSDTTM1S
Neohodnoceno
29 300 Kč 24 215 Kč bez DPH
Do 10 pracovních dní
Samosvorný diferenciál pro závodní automobily

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Závodní LSD lamelový diferenciál Titan Traction Master Ford Anglia, Escort, Cortina a všechny stavby s převzatým pohonným ústrojím.

       

Samosvorný diferenciál (samosvor, špéra) není jen zavařený dif pouličních závodníků. Pro závodní vůz je to zcela zásadní mechanická součástka, díky které se naprosto od základu promění chovní každého vozu. Ať už se jedná o diferenciál v zadokolce, předokolce nebo čtyřkolce, vždy dojde ke zlepšení trakce a celkovému zlepšení ovladatelnosti vozu. Pak už se s tím stačí naučit, ale na to je základ mít převídatelné auto, které vás případně podrží, když je třeba.

                    

Řada diferenciálů Titan Motorsport Traction Master s omezenou svorností byla vyvinuta tak, aby nabízela maximální výkon na závodních tratích, měla dlouhou životnost a skvěle čitelné jízdní vlastnosti. Díky možnostem výběru třecího materiálu Titan LSD vhodné pro různé aplikace.

          

  • Třecí desky - lamely

Třecí desky jsou jádrem všech lamelových LSD a jsou zodpovědné za omezení rozdílu rychlostí mezi oběma nápravami diferenciálu. Tradičně se v lamelových diferenciálech používají ocelové pláty, ale třecí vlastnosti oceli vedou k nežádoucím účinkům (zejména skřípání a zakusování) kvůli nelineárním třecím vlastnostem oceli. Pro eliminaci těchto nežádoucích vlastností (hluku a vibrací) nabízí Titan výběr ze dvou materiálů – Sintrak nebo Carbon XT.

                           

  

  • Sintrak Plates

Spojkové lamely Sintrak jsou vždy defaultní možností u diferenciálů Titan. Jejich vysoce kvalitní slinutý povrch umožňuje produkovat větší tření, než konvenční lamely. Tím je zaručen maximální přenos točivého momentu právě na kolo s vyšší trakcí. Zlepšené třecí vlastnosti oproti oceli také znamenají, že lamely spojky se plynule zamykají a odemykají, což snižuje hladinu hluku při nízkých otáčkách a zajišťuje hladký přenos točivého momentu mezi nápravami, čímž se omezuje ono skákavé blokování. Zvýšené tření generované materiálem také neguje potřebu významného předpětí, což snižuje opotřebení a eliminuje chvění při nízkých otáčkách.

           

  • Anglická náprava

Je také známá jako náprava Timken nebo Banjo. Anglická náprava pochází z Fordu Anglia 105E z roku 1959 a byla široce používána v mnoha modelech Ford během 60. a 70. let. Díky tomu se stala tato náprava volbou pro několik firem zabývajících se stavbami závodních kit cars. Přestože se jedná o lehkou nápravu Ford z dob vcelku dávných, byla a stále je široce používána v soutěžních vozech a o již více než 50 let. I přes svou starou konstrukci se dokáže snadno vypořádat s výkony, které dalece přesahují původní záměr konstruktérů.

    

  • Identifikace

Anglická jednotka diferenciálu je přišroubována k přední části skříně nápravy. Náprava Atlas a Koln mají integrální skříň diferenciálu se zadním kontrolním krytem přišroubovaným ke skříni. Standardní drážkování má 22 zubů, kromě toho u vozu Ford Capri, které používá 16 zubů.

     

  • Dostupné ramp angles

30/60

30/90

45/45

45/60

         

  • Dostupné předpětí

20 LBS

30 LBS

40 LBS

60 LBS

80 LBS

    

  • Příklad montáže

Ford Anglia 105E/123E 1959-1968

Ford Consul 315 1961-1963

Ford Consul Capri 1961-1964

Ford Consul Corsair 1963-1965

Ford Corsair V4 1965-1970

Ford Cortina Mk1 1962-1966

Ford Cortina Mk1 1.5 GT 1963-1966

Ford Lotus Cortina Mk1 1963-1966

Ford Cortina Mk2 1966-1970

Ford Cortina Mk2 1600GT/1600E 1967-1970

Ford Lotus Cortina Mk2 1966-1970

Ford Escort Mk1 1.1/1.3 1968-1974*

Ford Escort Mk1 Mexico 1970-1974

Ford Escort Mk1 RS1600 1970-1974

Ford Escort Mk1 RS2000 1973-1974

Ford Escort Mk1 Twin Cam 1968-1971

Ford Escort Mk2 1.1/1.3/1.6 1975-1980*

Ford Escort Mk2 RS Mexico 1975-1978

Ford Escort Mk2 RS1800 1975-1977

Ford Escort Mk2 RS2000 1976-1980

Ford Prefect 107E 1959-1961

Lotus Elan 1962-1974

    

Před objednáním tohoto diferenciálu zkontrolujte typ nápravy. Mnoho vozů Ford Escort mimo Spojené království bylo vybaveno nápravou typu Koln, která je vizuálně podobná nápravě Atlas, ale mnohem slabší.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz