Přísada do motorového oleje pro NAFTOVÉ motory - Wolframový NANO povlak

Kód: CD110 CD140 CD180 CD240 CD300 CD500 CD750 CD1000 Zvolte variantu
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Nanotech
563 Kč 696 Kč 899 Kč 1 146 Kč 1 437 Kč 2 344 Kč 3 554 Kč 4 661 Kč od 563 Kč 465 Kč bez DPH 575 Kč bez DPH 743 Kč bez DPH 947 Kč bez DPH 1 188 Kč bez DPH 1 937 Kč bez DPH 2 937 Kč bez DPH 3 852 Kč bez DPH od 465 Kč bez DPH
Do 3 dnů Skladem (1 ks) Do 3 dnů Skladem (1 ks) Do 3 dnů Do 3 dnů Do 3 dnů Do 3 dnů Zvolte variantu
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

 

  logo_buggyra➔ Přípravky NANOTECH používá ve svých závodních a doprovodných autech závodní tým BUGGYRA Racing.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

✔ Nižší spotřeba PHM – nejběžněji o 5 - 15%

✔ Nižší škodlivé emise – běžně o 8 a víc %

 Eliminuje studené starty  bezkonkurenční mazivost nanočástic IF-WS2

✔ Delší životnost motoru  bezkonkurenční mazivost

✔ Vyšší výkon a točivý moment

✔ Tišší a klidnější chod motoru

 

vyhody

  

Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz

Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, všude tam (motor a převodovka), kde použijete přísady IF-WS2 zásadně prodloužíte životnost bez nákladù na servis. Dále snížíte náklady na spotřebu PHM, případně oleje a zvýšíte výkon svého auta.

  nano

  

Snížení spotřeby

Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu Nanotech přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory), a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.

  44-1_nanotech-europe-reklamy--1
  

Vyšší výkon

Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2. Dle slov zákazníků se staršími vozy s vysokým nájezdem došlo po aplikaci přísady IF-WS2 v motoru k úplnému „restartu“ a auto jede jako nové.

 

Škodlivé emise

Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a sníží množství škodlivých emisí.

  

BUGGYRA RACING

Závodní tým Buggyra používá tato nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.

  

44-3_52598913440-7e3b657967-o

  

Jak nanopřísady v motoru fungují?

Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.

   

Plug-in

U hybridních pohonů typu Plug-in toto aditivum výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu.

  

Turbo

Turbodmychadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například po rychlejší jízdě, při větším zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách atd… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet cca 2min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení. Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH-EUROPE uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmychadla.

  

Složení

Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.

 

Tatra kolem světa 2

Přísady Nanotech vykazují vysokou účinnost také v závodních motorech a strojírenských aplikacích. Vynikajícím způsobem fungují v Tatře, současné největší expedici Tatra kolem světa 2.

  

Aplikace

Před použitím skladujte na teplém místě, nebo zahřejte v teplé vodě, protřepejte a nalejte do teplého (není podmínkou) motoru. Po aplikaci můžete ihned jet, nebo alespoň na několik minut nastartujte. IF-WS2 přísady se aplikují vždy po výměně oleje. S vypuštěním starého oleje se vyplaví i částice. Přísady se mohou aplikovat do nového i staršího oleje. Částice fungují vždy. Přísady můžete používat do starých (historických) i nových, moderních a sportovních vozů. Přísady jsou vhodné i pro motory s filtrem pevných částic DPF.

  
 Varianty
  • 110 ml (do 3,5 l náplně motorového oleje)
  • 140 ml (do 4,5 l náplně motorového oleje)
  • 180 ml (do 6 l náplně motorového oleje)
  • 240 ml (do 8 l náplně motorového oleje)
  • 300 ml (do 10 l náplně motorového oleje)
  • 500 ml (do 16 l náplně motorového oleje)
  • 750 ml (do 25 l náplně motorového oleje)
  • 1l (do 36 l motorového oleje)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz